5 Disember 2010

tengah fikir tajuk

aha... hari tok hari ahad.. biasa la.. keja aku tdo jak2... pas ya tangga cta dongeng. dush2.. selain ya, aku boring glak tek, terbukak lah hati mok tangga cerita THE EXORCIST.


 *sila seram*
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>__<
























(sori.. aku letak gambar tok.act aku pun tgh seram sewaktu uplod gmbr tok) 
hahahah






 kawan aku cakap, cerita ya seram gilerrr.. giler lahhh... tapi aku tangga terk, hampeh, sik lah seram glak. cerita cerita lamak sbnarnya, tapi aku baruk tangga. act aku sik minat cerita orang puteh, bukan lah sebab nya aku sik paham klaka cdaknya.. p aku sik minat. tek ya semadi jak. ada ka patot aku mok tertdo tangga cerita ya.. ketara sik best. p aku heran tangga cerita ya, fisrt cta ya, di mulakan dengan azan, last cerita ya, azan juak gik. maka cerita ya cerita cristian. nya macam biak kecik ya knk rasok hantu, pasya di ubat oleh father tok.. p ntah, ada diselitkan dengan orang sembahyang la, azan lah. act, aku sik paham sebenar nya.. heheh. p ya jak ku paham.. dah nama sik minat.. 

petang tadik, macam biasa, kayo2... ngan mamak ku..kesian nya boring duduk rumah jak, so aku mbak gi soping di imperial mall. lamak lalu aku sik g imperial..  tadik aku pakey seket merah, baju ijo, ngan shawl wana wani.. pelek ka? biasa jak aku rasa. tapi apa ada orang tangga aku macam pelek jk., nak padah cdak tgga aku kedak muka heliza sik kot, ehemm.. nak padah aku sik k baju, gelak2 k baju ijo... so, aku ambik keputusan mok ambik gmbr dirik aku.(alasan mok bergambar)



kemere kurang kualiti sebab dah expired


cali ka? or sik da orang kedak aku pun setayel tok, or seket aku pendek? 
sik juak sa aku... :O
sigek aku suka pakey seket, sebab menampakkan wedges (lepa rama2 tebal). suwit sangat! 



esok isnin, lusa selasa. selasa cuti lagik.. pa plan? kosong.. cuti sempena menyambut maal hijrah. yang bermaksud tahun baru dalam islam.. so, happy new year!! semoga, tahun baru tok kelak, kita bukak buku baru,cerita baru, akhlak baru, yang perange dajal kita tinggal2 kan, yang baik, kita mbak ke tahun baru..aku berharap agar tahun baru tok aku dimurahkan rezeki.... :) 

Tiada ulasan:

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...