26 Disember 2010

keputusan INDONESIA vs MALAYSIA



hai~ tadik aku kerja. balit kerja sangat letih o... tapi sangat best..kenyang orang miskin pastok.. ;)


di boulevard


di paksen




*k, ada gambar torang tok kmk kah lam blog* ^^,



hai~ di saat aku kerja...,
nyaman dak famili aku, mak, abg,kakak,abg ipa, kakak ipar,emal,qis,ikhwan,nurul gi piknik di bungai tek without aku.. aku lelah g kja.. balit cdak disambut aku dengan aek kola.. 
balit2 di hidang gik makanan nyaman aku masak. 
tangga jak gambar sidak tek... sampey ati soh aku tangga...sungguh sadis 
dan menyayat hati..... :P


 balit dari pantey bungai bekenu, lepak kat Marina Bay konon cdak tek




sidak sukaria. kalau aku ada. pasti aku pun berendam cya!


pantai bungai bekenu- wah wah wah... panggang ayam makcik?? 



wah wah wah.. makcik, jaga cucuk?



opss!! 18sx~ hahahah. cali. pa ndak polah emal ya, macam nak ngintey jak...;P




k.. macam biasa.. gambar aku. ;)


opsss! ter upload ;) mr pink.love u.sumpah sik carik lain =)

*sori entry sik da kaitan sebab aku dah dekat sejam pk tajuk apa*


Tiada ulasan:

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...