19 Disember 2010

balik dari KL mesti ada "benda" ni, kalau xda, tak boleh lepas ke sarawak



HOLA... hujan bah miri~ ya lah tek cdak HUjan datang molah konsert, alu ujan dari malam tek..ntah pa ndak ka..
oi~ rumah aku jadi bising~ bising ngan budak2.. fuh~ angol. tdo tek pun sik lena. apa gik emaal, mun dah temu geng bermain, makin lah nyaa... haritok abang ku dan pamili datang. setahun sekali datang sarawek... so, aku sorang ambik di epot. sik dapat bawak tentera lain cos takut keta sik muat. keta kecik jak, ferarri...:) kecik.


hampir setengah jam tggu kat depan tok. nang lamak..



sigek yang menggejutkan aku, aku ada masa dalam sejam gik tunggu cdak datang. lamak, so aku bercdang kayo2 la kat epot. tiba2 aku tengok. MARRYBROWN~ wuuuuuuuuuu~


sik tauk lah bapa lamak dah aku sik g epot sampey sik pasan kewujudan benatang tok. best juak. sik la kede mahal2 jak di epot tok oh? 




 macam best! so, aku bercadang lepak cya jk la... best jak rasa, walaupun sorang2. makan beger, ngan minum coke. sowang2.


 tapi aku sik rasa aku sorang, sebab aku bukak fb by phone.. aku update simple jak, "g epot ambik abang balit".cek2,  ada 42 komen cdak babun~ macam2 lawak cali di rapu cdak, aku pa gik, senyum2 sorang2.. sampe kan biak dudok depan aku tertangga-tangga aku. hahaah~ 



sigek lah aku perati kan, sigek benda ya perlu ada mun kita nak nait belon a.k.a kapai terbang mok g sarawak selain tiket belon, yakni


roti gardiner!
 sepestik besar cdak bang aku bawak tau! he3. sik boleh mintak! mun xda tok, maybe sik pat lepas dari cdak imigresen kali o? ne ndak cdak mbak tok... 

kat ctok, ada ya ada jual. penah ku jumpak, tapi mahal. kat servay hypermarket.p kadang ada kadang sik da aku tangga~k lah~ nak melayan budak2 lok...malam tok lepak gik ctok.. 

baju febret! I LOVE MIRI~ sebarang tempahan boleh PM aku k! hee~ dan macam biasa, bergambar di tmpt fav juak, lam keta! ;)

1 ulasan:

Azwandy Bin Muhamad berkata...

salam...
kmk singgah apot miri ariya tek... b4 g terbang k belon kecik g limbang...hehe.... mkn mb sia juak..hehe...

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...