16 Disember 2010

aku masih dara

"sekarang ni orang pakai tudung semata-mata nak sembunyikan love bite tu k?..."

WOW!~ 

salah satu dialog dalam cerita ya~ la la la..


tertarik dengan tajuk cerita "AKU MASIH DARA" arahan Ahmad idham

so, aku search lah cta tok cta pasai apa.. 

sumber: murai.com

SINOPSIS CERITA 


Aku Masih Dara mengisahkan 3 sahabat Aleesya, Sofea dan Hani yang mempunyai latarbelakang keluarga yang berbeza. Mereka mempunyai pandangan yang berbeza tentang Islam berdasarkan cara didikan oleh ibu bapa masing-masing.



Perbezaan ini tidak menghalang persahabatan mereka sehinggalah kemunculan Firdaus, sepupu kepada Aleesya yang warak. Menyedari Aleesya yang hilang arah, Firdaus sering menegur tindak tanduknya sehinggakan dia membenci Firdaus. 

TRAILER AKU MASIH DARA







SIMPLE! TAPI MENARIK..PELAKON PUN OK LA..  MOK TENGOK! TAPI MIRI TOK POK BENA. SIK DA ORANG MELAYU KALI AA... COS CDAK STAR CINEPLEX SIK MOK TAYANG CERITA MELAYU. HUH~ 


EHEM~nak sow gmbr sebelum dan selepas lok.. hihihihihi. bai~ ;)


1 ulasan:

-atiQah- berkata...

kalau g tgk buat review ye..
nak tau jgk best ke tak cite nih..hehe..

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...