18 Disember 2010

cerita indon cerita indoncerita indoncerita indoncerita indoncerita indoncerita indon


hidup cerita indon! yey! 

mak aku memang peminat setia cerita indon tauk sich~ pagi petang siang malam indo indon indon.... dah lah cerita sik pandey2 abis.. petang2 time aku balit kerja, disajikan dengan cerita indon, CINTA DAN ANUGERAH... cerita nak muka pandey bertukar cos ecident. dh ya, semua pelakon lam cerita ya tunggang tebalit jak. ya mak kepada ya.. tok anak kepada tok... waduhhhh~ angol sich!

bergaya upa dak tok.... huhuhu.

tapi aku tertengok juak la...  pas cerita ya abis, cerita indon gik sambung, cerita CINTA KIRANA. cta bodo. malas ku nak bercerita pasal ya. dah sik pandey abis.. dah ku tangga cerita sama jak nektok, hilang ingatan la...apa la... muka tuka la... jadi kaya la...dah la sorang berlakon tmpt lain, sorang tmpat lain.....pelek sih~  waduhhh! enggak ada cerita lain sich?

CINTA KIRANA ya, sukor juak mok abis minggu depan... mok tauk ending cerita ya? aku tauk... mun salah boleh potong kuku aku laaa... hikhikhik. ending nya cam tok, si kirana ya tek sik jadi nak kawen ngan Raka, dah, kembali ngan Galang, happy ever after... happy ending la kira nya... nang senang di tekak cerita tuyuk2 camya...p layan juak lah.. hak9....







pas ya, ganti cerita baru...BUKAN DIRIKU yang akan ditayangkan  mulai 21 Disember 2010 pada tiap hari isnin hingga jumaat pukul 6.30 petang. Tapi sinetron tok pendek jak coz  25 episod jk.nasib ckit. yang best nya, cta tok diadaptasi melalui drama jepun yang bertajuk “Anything For You”. Antara pelakon utama yang akan membintangi sinetron ya ialah Baim Wong (Ryo), Bertrand Antolin (Ariel) dan Ririn Dwi Ariyanti (Ayla). yer.... BAIM Wong~ bahh..... pewwwiitt.. berkobar kobar semangat aku mok nak tangga cta tok..  enggak sabar sich! 


cerita lamak tok sa aku sebab aku da temu orang padah penah ditayangkan kat ntv pada tahun 2008.. fuh~ lama betoii dah cta tok. boh lupak tangga lak k! :)

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SY SUKA CERITA INI!!!!!
BUKAN DIRIKU
APA ENDINGNYA YA?

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...