30 Disember 2010

cerita saya sangat seram


ASSALAMUALAIKUM

hai~malam tok malam jumaat. banyak cerita hantu lam tb ya sedang berlangsung. seram la konon tek ter saka saka. nang ada. kinek tok sik minat glak tangga cerita hantu. 

hari tok hari khamis, esok jumaat. cuti~ yey! tapi sik. plis la... jangan ingatkan aku pasal ya. menimbulkan amarah aku jak. sehari2 sekda mud. oh tidak. benda ya mengusam kan wajah.
hari tok juak, sidak abang aku n famili balit. rumah jadi sunyi.
baibai babies.. lak ada tiket murah rm1 usu gi sane ok? hahaks 

*muka kusam*
bersama pamili tercinta cintun ^^,


hari tok, OT lagi.. yey~ aku patut hepi.. tapi aku terasa akibat kerja yang berpanjangan. yakni, keletihan, dan rasa mok dihinggapi demam. oh tidak! jangan lah demam. sangat sik seronok..:'(
esok mok minum aek badak sumbu banyak-banyak. sak demam sik jadi. malu la si demam mun sik jadi. kawan aku cakap juak minum aek halia pun ok, ewww~ rasa orang baruk pas beranak jak mok minum benda ya... kirim salam la.... 

OT hari tok, dihidang kan makan nyaman. (BERBAYAR) hahah. 
pizza hut, delivery, siyes nyaman. aku pun lupak apa nama pizza ya, lupak nak tanyak. order di 

1800-88-2525
menu boleh tengok kat SINI


siyes nang cepat sidak hantar, dalam masa 30 minit. panas lagik ya. 
kalau di bandingkan tunggu dalam pizza hut ya, nang lamak...... berbaloi kalau order soh sidak hantar. daripada main perasaan tunggu lamak gila babun di restoren nya.


dan  ditemani, minuman neskepe jenama 
BOSS

*suka minum jenama tok, dengan harapan jadi bos kelak*

malam OT ditemani gad yang gagah perkasa.
(sori sikda gambar, coz gad ya tunggu kat tanggak)

*minuman dan roti mok bagi pakcik gad, akan tetapi, pakcik gad jual mahal, sik maok*

dann


*uuuu...tok bukan aku, siyes. tok kawan ofisku... muka seakan-akan 
iras aku.fotostet*
sangat kusam

dan ditemani kaca mata, oh silap. plastik mata. sebab buat pakey plastik. kalau pakai kaca, senang pecah. sikmok. sangat sik suka pakey benda tok. huh. semadi lah si pemakai mengikut prosedur si pemakai kontek yakni "jangan memakai kontek lens lebih daripada 8 jam"


dan di saat jam pukul 8.30 malam, siap-siap mok balit. hujan. aduh. jantung dah berdegup kencang sebab akan drive tru sorang-sorang. kalau aku ada laki, mesti laki aku ambik kan. nasib hujan kecik-kecik. waima keci, jalan masih basah. sepanjang perjalanan yang makan masa 10 minit, terserempak dengan 2 buah kereta paking di tengah jalan, dan orang-orang yang sedang ambik peluang main hujan.exciddent rupa nya. jantung berdegup lagik. di radio, tengah mainkan lagu "takkan selamanya selingkuh itu indah" ia. memang sik indah.. kepala sedikit menjenguk.. ishh~ ya lah.. laju2 gik mbak time hujan. k. perjalanan diteruskan.
sampey rumah. selamat. ketibaan disambut dengan repakkan mak aku. hah~orang tua. 

anak mu balit dari mencari rezeki wahai bonda. 

ketidak selera makan menyelubungi diri. aku segera merendam mee segera. perisa tom yam


k. sekian. maaf mun cerita sikda langsung kisah seram cukup lah cerita ya hanya dalam kaca tv. 
selamat malam

Tiada ulasan:

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...