29 Disember 2010

tak selamanya selingkuh itu indah..

hai... blog xda lagu gik. sik la angol torang dengar lagu nak "u a straw to my berry" ya jak... hihihihi
mun mok layan lagu ada gambar ngan muka, klik la ctok...
jum layan lagu tok lok. pastok bercerita... ;)



jum rompak (download) kat
SITOK

lagu yang aku karokey kan di ofis tek.. sangat cantek lagu bunyi nya.. dan sik da kenak mengenak ngan aku pun..weeee~layan... 
*siyes gue enggak pernah selingkuh*
dengan shiapa sich mau selingkuh?


^____*


baruk-baruk tek, Malaysia dah menang lawan Indonesia.. 2-1, Indonesia 2, Malaysia 1.... tahniah Malaysia. tapi pahal tahniah Malaysia? kan Indonesia menang tek? kawan aku cakap, nk first perlawanan dolok kira, tambah2... jadi Malaysia menang. hah. sik faham. ada juak main camya...boleh ker macam tu?  sekpa, walau apa pun, TAHNIAH MALAYSIA. tahniah RAJA GOPAL. 


ehemm.. tadik kan, aku receive shawl yang aku soping online. siyes cantek. aku suka. sik dinafikan setiap bulan, ada jk shawl aku beli, p, e... sik juak tiap bulan. da la 2 bulan sekali. dan aku mudah tertarik dengan shawl nak plek2.  aku beli tok, rm20 jk termasuk postage. siyes, puas hati jiwa dan raga.


tengok lah make OVER tok...;)

sebelum


selepas

reben puple main peranan di cya... ;)
ok.. mok ucap gud nite... esok OT lagi.. la la la.. kerja mesti ikhlas ok? ^^,

*suka kaler hijau*

1 ulasan:

Azwandy Bin Muhamad berkata...

Salam...

Cali ktk owh...hehe...
kacak nya lok...
Ehem... Kmk dah muji...leh spon kmk mkn tok..hehe... Banyak ot ya...haha....

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...