1 Disember 2010

menangis dalam hujan:')

hai.. hari hujan...

aku pun sangat letih. gila! ne ndak berangkut barang ofis nak berpindah ya.. fuh.. aku angkat sigek almari besar... ya la dibangga aku.. hikhikhik. serius lah.terasa sakit2 badan. hari tok hari pertama pindah. brang2 belum habis dibereskan. ya jak aku nak padah. aku update status pasal pindah2 kemas2 angkat2 barang tek2 pun, sik da orang melayan.. hahaha. smpe hati kawan2.sik like apa pun. coba lah like, k ambik ati kawan o... tok dibiar status tanpa komen. sangat memalukan dalam fb. ketara aku sik glemer... hahah. 

 ok lah. ya jak. aku lelah bah. aku mok sow gambar orang2 ngegeh jk. esok aku cerita nak lain gik k...

kawan-kawan se ngegeh... ;)


pagi tek.. ngan emal. emal ngegeh juak nk sama bergambar.tedah nya sakit2 perut muntah2 nya rtok.. lemah lalu nya upa. get well sOon baby...:)


hari tok aku buang tebiat berpesen ala kiut2. ;) macam org gila ada juak. p aku suka! mok crik reben banyak2 gik! aku mun tga org berpesen kdak tok, genti aku akan nganok..."sa kiut sa nya tek pesen gya...." 




gya juak org kali nganok aku.. hahahha. xpa. asal aku bahagia dunia akhirat... Amin..tem lelah berangkat brg... sempat ambik gambar... *senyum*
bai.

Tiada ulasan:

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...