31 Disember 2010

MEREPAK AWAL PAGI~

hai~ selamat pagi..  1st time update blog awal pagi  butak, kat ofis.. eh~ sik boleh juak padah alone. kelak ada penjahat dengar, mati aku. act ada gad bersama aku. orang tua. gagah la juak.. aku tok tengah tunggu mcD officemate aku mbak sik datang-datang. adoh~ mok bubur mcD.. aku lom serapan. plis2.. mok nak rah drive tru cya. sik mok bubur mcD kat paksen... lapar lapar lapar...


emmm..pa gambar mok kah o... k. 


aku kah gambar happy new year lah. cos. ku tangga semua blog kah gambar camtok. so, aku ekot la.tahun  depan, aku birthday hari ahad. yeye~ sik best. isgek gik, mun mok jadual solat untuk bahagian Zon 2,MIRI leh ambik kat ofis. dah ada dah... banyakkkkk~:>

*lapar*


Tiada ulasan:

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...