11 Mei 2011

selipar macam Ramlah Ram?

hai
apa kabar?panas kan? torang tok, hujan salah.. panas salah... apa lah mok? 
mok bulan bintang?? hahha 



ya lah kan.. time2 panas camtok, banyak2 minum aek suam.. kelak demam lak disebabkan panas dalam. mun sik demam pun mesti ulser ka akan muncul. siyes sik best kenak ulserr!. so, pandey2 lah.. jangan malas menuangkan air ke dalam gelas, dan meminumkan nya. errr.. ayat ya... 

mok cerita, ter online chat FB.. didatangi sorang kawan. semalam ada kawan cakap,

 "tamuk! masuk lah contest bla bla bla bla..."

"ehh.. sik mok ehh.. rasa kacak jak masok contest camyaaaaa.. lak sikda orag LIKE malu kmk.. cne mok letak muka.. mun malu, sik kan nak pindah sekolah?? (ya aku tambah) " 

"sik pa tamuk... (ntah pahal mamat ya panggil aku tamuk.. ) sik pa, kelak kmk vote ktk KINI DAN SELAMANYA..." ceyywahh.. ayat ya.... 

"cali... aok lahh..."


"orang nak sik suka ktk ya nang GAI lahh... " 

"ok2.." *semangat* 

gyalah teman sejatiii.. sapot kawan,,so apa gik aku.. emel aku gambar ku nak RASA CUN ya..  (weeekkk). masok lah contesttt...





aku pertaruhkan gambar tok..





tang ngada2 orang komen picture aku, lighting sik berapa la pa la... ingat aku ekot kontes fotograper bang?all about shawl bang... p ok la.. ada juak sudi tengok. nya kasi 3 bintang.. 2 bintang lagi mane bang?? err

macam2 lah pesen shawl torang boleh cuci mata kat cya.. cantek2 wooo.. aku tok ibarat bunga taik ayam di kalangan bunga rose masok kontes ya.. ha.. camya... 

so, ucapan aku...

hai~kamek salu like,komen status torang..sik kira torang marah, gembira atau sedeh.. now, kamek sik mintak BULAN atau BINTANG.. kamek hnya mintak torang like gambar kmk nak sik berapa tok. hihihi. KITA KAWAN;)


step 1: LIKE PAGE 

ErnieKhairina collections


step 2: LIKE PICTURE pelangi:)

klik CTOK



simple! 


kalau lah aku menang lahh...  setengah duit ya aku mok sedekah dengan orang susah yang salu pegi opis aku... sungguhh... niat aku la. p niat tok bukan memancing undi. pliss. jangan salah paham...kalau lah. p sik kan lah. dah aku tok ibarat bunga taik ayam tek nak.. dan walau RM1 pun, sangat bermakna dengan orang susah.. kadang orang senang tok, sik tengok duit seinggit ya, k cuci berak anak buah nya kata nya lah.. adoii. dan setengah gik, pakey aku berpoya poya... beli shawl baru!!  hahaha..


FYI
"FOR YOUR INFOMATION"

mok citer.. kenangan tok.

Dolok, kan... aku pernah masok contest.nama kontes ya... peh! 

PENCARIAN WANITA TOP 100 FB 


anjuran BEN ASHAARI.. ala.. blogger terkenal tuuuu~

so aku masok lah tanpa segan silu. rasa dirik femes lah tek.. nya macam, 100 wanita terawal akan dimasok kkan ke dalam kontes. so aku lah di antara nya... yeyeye. peserta no 59.

leh klik kat ctok mun mok tengok. 


dan memerlukan VOTE dari kawan2.. so, masa ya aku antara vote tertinggi ler.. (bukan ngeso, nak padah jak) hehehe

selain ya. paling menarikkkk glak2. bukan undian vote jadi taruhan, tapi ada soalan-soalan yang perlu peserta jawab.. shioowh. dah macam pertandingan MISS WORLD rasa ku! haha

dan... soalan dan jawaban leh tengok kat post2 aku lame2 dolok..


(jawapan aku sangat chidish! sangat dan sungguh malu. biasa... time darah mudak.. baruk2 angkat dara bah.lom matang gik, plek2 ckit penulisan)

dan.. sungguh aku sik sangka cempedak jadi durian..aku menang! yes menang!! dapat NO 2.. hahahha. syukor lah... dapat no 2 daripada 100 orang peserta.. *dengan bangga*. 

sik cayak?




Hadiah? emmm... ON DROP PERFUME! jadi lah hooooo.. hadiah ya aku kongsi dengan kawan2 dan sanak saudara dan handai. kan nya botol2 kecik, so, aku bagi lah sorang sigek. senang iboh sorang2 bos oo.. hidup mesti tulus dan bekerjasama! 

dan kadang2 benda ya best! pakey suka suki.. dan aku dapat banyak kawan termasuk kak ayu! rakan beloger aku. 


mok gi jalan lok... ;)




PELANGI: pa kaitan entry tok ngan Ramlah Ram dan selipar?
sila ikuti cerita pendek di bawah


(mok pegi beng kat bawah ofis jak)

pelangi: kak J.....pinjam lepa!

kak J: aok2

*tengok slipar*

pelangi: aik? (separuh sedar) *senyum*

*teringat seorang kakak kawan cakap, lepar ya macam baju Ramlah Ram time juara lagu dolok. u Kunci Cinta MU di Dalam hatiku..masa ya aku polah muka selamber. sebab sik paham*

TIBA-TIBA

pelangi: hahahahaha *tetak sorang2 sepanjang perjalanan ke beng*

balit ofis

"Kak J... memang benar bah lepar ktk kedak Ramlah Ram! " ahhahahahahah
sebab ada love kilat2 kat depan lepar. menyala jak sik.:p
^____*







Tiada ulasan:

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...