21 Mei 2011

hidup umpama air kosong

hai.. 
malam af..
biase lahh.. orang tengah layan af.. aku?
layan diri sendiri lah nampak nyer... 9.50 malam. maseh awal kalau aku lelapkan mata time tok. kalau tidur awal pun, mun terbangun tengah malam.. uuuuu. tatutt... dengar gik bunyi anjing yang banjingan... errr... ya lah sebab aku sik suka tido awal. paling2 awal jam 10. 30. 

ntah lah pa aku mok update.. dan time aku pk2... aku mok kongsi edisi gambar pelek tapi benaar lah... kira part 3 lah tok. 

banyak dah gambar aku kolek2..

pertama

aku idamkan ABC selama 2 minggu. 2 kali pegi tempat kede cina ABC (nak molah ABC k sepender jak ya) tutup jak2... dan jari ku terluka akibat ponek tek nak... 

*besar lukak*

dan tercapai kali ke 3 aku ke kede ya.
bukak juak..
alhamdulillah...

tengs kepada peneman... dan ingin kan sekali lagi makanan itu..

ke 2

gambar yang membuatkan aku dan rakan aku ketawa sorang2
kalau terkenang, mesti tetak!
hahahahaha
yang pasti mahluk lam gambar tok bukan aku



"apa gambar **** macam TRANFOMERS tok?"
tegur kakak aku...

aku, biasalah.. lambat efek... 

2, 3 jam kemudian...



search google
k. kedak!! hahahaha.
apa gik aku, MMS suma kawan2... tetak bersama-sama..
sampey kan kawan aku sorang ya, yang bangun tengah malam leh tetak teringat gambar ya..
gila ka pa??
hahahahahahahahha


 ke 3
gambar tok, ntah... pahal.. aku rasa lucu
kenak kapel kat belakang aku ya??
^___*



ke 4

gara-gara web FB kenak block, sik kan tapok camtok mun mok main..
helah yang bermadah, 
ya bagus tapok sebab takut



tok pa kes?
terang-terang?? 
hahaha


p mok tauk, 
dalam hati
p manusia ya, selalu kantoi dan bos pun dah biasa tengok kekantoian nya
jangan amalkan,


ke 5

motif gambar??
its me
dan saat ya aku benar-benar gugok..giler sakitt...kenak gik batu tajam2
orang ambik gambar ya sik tauk pa-pa kali aaa
setengah mati menyusuri batu2 ya semata-mata mok sampe ke hujung



ke 6

aku komplain lagik
nang kaki komplen ka aku?
kawan yang suruh
dan ketidakpuasan hati mendorong
sebuah kede makan yang agak GLEMER, bukan kede tambi OK? 
tapi mee masin! ais sekda! pa ya??
aku jadi lapa~ dan marah.
dan sebuah nota kecik aku tinggalkan




tulisan aku yang tengah sik puas hati
tapi benar lah, kita sebagai customer, ada hak untuk komplen.. 
jangan takutttttt. takut ngan Allah jak
aku puasa sik pergi kede ya gik dalam masa 3 bulan
errrr... jerak ehhh~
aku pernah juak komplain kat kepsi paksen yang singki nya kotor glak2 dan ekon sik da, ais sekda
tulis dan letak jak kat suggestion box
sampey kinek tok aku sik da ke cya gik.. hahaha

dan pengalaman pernah buat komplen kat 2 buah organisasi tok sebab perkhidmatan sik bagus.

errr... ingat bagus glak ka dirik mok komplen2???

aku jawab: apa perkhidmatan aku berik aa sampey orang mok komplain aku?xda kan..
^___^





ke 7

aku hari2 pegang duit banyak
tapii... bukan duit aku..
dan dah rasa sik da feel apa pun mun pegang duit
macam pegang kertas...







ke 8


ambik gambar sambil tetak
lucu!
:D


k done cerita bergambar aku


Pelangi: baru jam 10.35 pm.. pa mok polah? 

6 ulasan:

FR berkata...

gambar tujuh tu plg style . hahaha ~
buat slalu ea cite bgmbar nehh ^^

pelangi mentari berkata...

yer ker? hehe. makaseh sebab baca...:)

pu3mas berkata...

aiii cute ktk ehh.. ska mek nangga muka ktk..

Mama Melissa berkata...

cney lokasi gambar no 2 ya?

http://thefininfinity.blogspot.com/

pelangi mentari berkata...

PU3MAS~ ada gik.. hehe. sekda lah.. indah gmbr dri rupa.. hahaha

pelangi mentari berkata...

MAMA Melissa~ nak kat da rojak ya ka? kat snow house. area pos office miri ya, kan ada dak maybank juak ya. kat area bangunan ya lah.. pegi la.. nang sedap cya.. :)

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...