1 Mei 2011

apa lah erti nya sebuah kek tanpa ada pemotong nya?

apa lah erti nya sebuah kek tanpa ada pemotong nya?

(sebuah ungkapan baru aku cipta time majlis potong kek tek, dan aku rasa cali. hahaha)


hai..
hari ini dalam sejarah..
bercakap depan 200 tetamu
aww~


Alhamdulillah... semuanya berjalan lancar.kata orang, mc main peranan dan tulang belakang bagi sesebuah majlis.~ yer.. aku berjaya lakukan. thanks google...:) kerana berik text khas untuk jadi seorang pengerusi majlis..so, aku baca jak lah... hahaha. thats the secret... ihihihihihi

dan dapat pengalaman untuk uruskan majlis camtok. budget kawen di hotel lebih rendah kalau kawen di rumah. siyes gua cakap oo

agik2 kalau di kpg aku.... err....... mok2, 10 tahun mok kumpul duit baru dapat kawen dan sik mkan tengah hari selama 2 tahun (umpama nya) adoi~  haha



see?
ramey oo orang~
nasib aku sik nebes.. =_=

uu~ wiiwitt



ada macam bini agong sik?? :D





baju ya.. see? aku buat sendirik tauk?? dengan bangga nya aku padah. tapi jait manik ngan bunga jak la.. baju mak jahitkan.. ihihihihih. aku rasa kretip sebab menghasilkan baju ya... 








k. last~ kejeron pakey gaon. 
k puas hati,
sik mok pakey gik sebab sedar orang kurus sik sesuai pakey gaon.
hakikat :P





skodeng cdak tembak menembak..





PELANGI: berlalak mok jd mc gik. sepa2 mok jemput, sila la..
dan
sangat2222 letey~ sakit palak.. kurang sehat. bai.
 assalammualaikum
selamat hari pekerja
berkerja dengan ikhlas kerana Allah taala.. insya-Allah, semua akan dipermudahkan

3 ulasan:

Azwandy Bin Muhamad berkata...

Salam...

Rasa mok komen jak kat entry tok...
Hehe....
Best nak jadi mc...Hehe... Ok la ya, leh teruskan ya... Hehe... Ney tauk dapat jd pengacara kat TV gik lak...hihi.... best juak tmpt ktk bgmbr ya... kat atas mega otel ya kah?

pelangi mentari berkata...

eheh.thanks cekgu... jd mc bidan terjun jak ya.. mok juak belajar dgn lebih lanjut dri ktk. haha. aok ats mega ya, tgkat 4. p tmpt ya sik salu bukak. plek oo.. siyes cantek..ya lah tek cita2 mok masok gadis melayu musim ke 100 tok. hahaha

Azwandy Bin Muhamad berkata...

haha...belaja dr kmk indah...kmk pon bukannya terer gilak... msk gadis melayu musim 100? cali ktk ya...

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...