13 Mac 2011

rasa best jak. nyampah




AHAD
bersamaan 13 March 2011
oh~bizi day aku rasa.. bangun2 pagi, siap2 mok pegi pengilan kawen kakak tkah (kakak kawan aku) kawan aku juak. oh.. sweet nya pakey crown macam princess

"bok, aku gi umah orang kawen lok.. bai..."

"malar ngagak orang kawen, dirik sik juak kawen2...mun carik orang laki........... bla bla bla bla bla bla......."
(cepat2 ambik kunci kereta, k jalan. suara tidak kedengaran lagik.......)



gambar sengaja kceik sebab kualiti gambar kurang memuaskan, gegar! pakinsen ka org ambik gmbr tok?? 



tok hajah deng~ mok kenalan sik? single dan comel:)

su ela deng
"Happy birthday ela~"

balit penggilan, oh... datang makcik ku mbak berulam.
sik jadi tido.
nyam2.. embuyat+linut+asam kecik+kuini+sambal= kenyang
tido?
sik jadi tido
terpaksa pergi ke tapak projek.adoh~ dah panas.

balit2.. "jum pegi main lelayang jum" aku ajak kakak ku.
"tsunami lak. bait g taman awam.."
emm...ok lah.
jum~


kawan aku cakap,
"eh dah tukar selera? sik gi main layang2 gik??"
aku jawap
"sik.. hahah. sebab takut dilambung Ombak kalau berumah di tepi pantai.."
k.xda kaitan
^-^


siyes aku geram mok main sama dalam ya!!
p nafsu ya aku tahan



macam-macam ragam boleh tengok orang dalam ya.. adoh..susah jaga budak main benda tok~


suka
macam lukisan


pandangan dari jambatan gantung yang tergantung
*pandey na anak buah ku nak dejah 6 tok amik gmbr*


emal: mama mok main cya~
usu yang jawap: jangan!!! 



perjalanan kakak ku (mak emal)

*perhatikan orang sebelah nya yang perlakuan sama*



semakin dekat


ok, bai
*orang ya tiada kena mengena pun dalam cerita*


"eee.. berat na biak tok..........."

*sulit*


ada playground la..

*yey~*


*tengok ic*

ok fine!!




menuju puncak
10 kali turun nait boleh kurang kan 3 kg
siyes!!!!!



k bai~

suka tgok pelamin tok. sebab cantek








PELANGI: nex week jauh perjalanan.peggi cya, pegi ctok... malas bah mok pegi! have to.. 
nex week gik, jauh giikkkk perjalanan.. 




















Tiada ulasan:

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...