9 Mac 2011

cinta ku bukan cinta biasa~ aw





*sila pasang lagu BUKAN CINTA BIASA-AFGAN kat youtube, baru feel baca*
TQ






Biasa dengar cerita percintaan Uda dan Dara, Romeo dan Juliet dan sebagainya yang sanggup buat apa saja demi cinta mereka yang kononnyacinta sejati.
Ini dara, awek yang sedang mekar


Ini pula Uda, pakwe kepada dara


Mereka sedang kemaruk bercinta



Biasalah tengah kemaruk bercinta. Mereka tak endahkan pesanan Sohaimi Mior Hassan – . .jangan pegang-pegang, duduk renggang-renggang







Mamat ini pula ialah Sumardi iaitu kawan kepada Uda yang jeles melihat kawannya bergembira.



Sumardi sudah report kepada ayah si dara. Ayah si dara hangin satu badan tidak merestui percintaan mereka..



Kerana ayahnya sudah ada calonnya sendiri iaitu si Ajoi anak orang kaya tetapi merupakan samseng Kg Dusun.


Ayahnya terus mengahwinkan Dara dengan Ajoi





Uda frust giler dan mengikut kata syaitan dan membuat keputusan bodoh, membunuh diri




Si Dara yang tak berapa nak dara tadi pun rasa bersalah dengan kematian si Uda.
Dia pun membuat keputusan nekad juga…
:
:
:
:
Terjun ke kuali yang penuh minyak panas…





Uda frust giler dan mengikut kata syaitan dan membuat keputusan bodoh, membunuh diri







**  2 Hati Mencintai Ilahi..Bergabunglah Jiwa Bersatulah Hati, 2 Jiwa 1 Cinta, 2 Jasad 1 Matlamat, Bila Cinta Kerana Allah...Berpisahnya Tidak Gelisah, Ukhwah Itu Indah Bila Terjalinnya Kerana Allah"**  




doa~


YA ALLAH aku pinta kepadaMU agr kau kekalkanlah perasaan kasih sayang peRsaudraan dan pERshbtan aku dgn sahabat aku ini jgnlah kau uji kAmi dgn pergduhan,peRsgketaan,hasad dan dEndam.jka kau uji kmi dgn perpsahan jasad yg berpanGan,jgnlah kau uji kmi dgn perpisahan hAti dan doa.sesungguhnye kami bertemu dan berpisah hnya krana cinta dan kasih sygMU..sesungguhnya aku menyayangi shbat ku ini hnya krnMU Yarabalallamin









PELANGI: siyes aku boring~ mok tetak!! 




bai~ with love





*sakit pewut*

3 ulasan:

fiDooo berkata...

hye kitak, citer ni memang pun pernah berlaku. :(

Menyesal kahwin muda?

The Bee And The White Roses berkata...

hehe..kiut eyh pisang ya..;p

AisyahSss... berkata...

like entry tok... kreatif...hehe... :)

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...