17 Mac 2011

assalammualaikum

simple update lo~


hai..
eh silap
assalammualaikum kan lebih baik

Mr lappy kurang sehat, so maseh kat pusat pemulihan. alahai. sedeh nya.. terasa kehilangan gila
nya lah teman dikala aku kesunyian...cewahh...

so, aku pakey lappy sepa? oh... lappy pinjam.. hahah. dan perkataan pinjam ya mengingatankan aku pasal BUAT KERJA. aku baruk ingat yang niat aku mOk sambung buat kerja yang lom2 settle kat ofis tek. adoi~ sampey makan pun sik sempat.

k. buat keja lok.

akhir kata

selepas hati, gambar lebih pandai berbicara daripada kata-kata=)
dan kata-kata ada kalanya palsu semata-mata

wajah tahan tetak sebab ada benda cali.

di depan rumah yang dibuat oleh orang buta.wow~
*kagum*
semoga pakcik sehat sentiasa..AMIN





PELANGI: sentiasa bersyukur dan cinta dengan kerja, tapi mesti ikhlas:)

















2 ulasan:

ahmad endo berkata...

raget pic ya...like...hehehe

pelangi mentari berkata...

MAKASIH~ KENANGAN UMAH PAKCIK YA...

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...