3 Mac 2011

aku dan kenangan




assalammualaikum.. 
9.33 pm..
belum gik time aku tido..setengah jam lagik...

k update jap!!



tadik best, sebab pergi ke sebuah tempat yang banyak mengukir dan mengguris kenangan.
5 tahun aku membesar di cya. macam2 kenangan yang boleh membuat aku tersenyum sorang diri.biasalah budak baru meningkat remaja pun tempat...
banyak dah berubah.
 pantai pun boleh berubah, ini kan pula keadaan sekolah tok.makin cantek.

sampey2 jak ke sekolah, tertemu dengan makcik dewan makan, nak masak ikan goreng JAKET, tikam kat dinding leh retak dinding~
 p kinek tok aku rasa nya dh nait pangkat jadi kerani sekolah jak..dah maju dah makcik.syabas makcik:)

pas ya jumpa dengan pemangku pengetua, cekgu K.. masa tok, pengetua lom ada lagi..sapa2 mok apply, boleh la apply..ahahah

k dah~
gambar! memang niat aku mok bergmbar sebagai kenangan~;)
time2 tok xda glak student sebab prep petang kot...



(sik best sebab ramai cekgu baru... sik kenal... yang lama, cekgu K, cekgu S ajar add mate yang boring, dan cekgu Y.. ajar geo dan sejarah....

 * ngantok* 

sebab sik pat dengar word SEJARAH)

k. kerja aku gi tempat tok:)
dolok cdak ajar aku. sekarang aku ajar cdak.. boleh jadi:)


malas nak banyak cerita sebab aku ngantok~
aku ambik kesempatan bergambar. dolok time skuyah, ne pat bergmbr glak sebab kodak mahal, ne gik mok cuci. kemere hp pun lom adak..







"salah satu yang dimiliki oleh juara ialah mereka sentiasa bersikap positif..."
kata cekgu K...:)


kat tangga bilik guru

k. piss
kat board bilangan cikgu dan murid 


k. bergambar kat tangga yang ada sebuah cermin besar
"cermin diri sendiri sebelum cermin orang lain..."



jalan ke kawasan pentadbiran


depan blok kelas..
*ada hantu*


depan gate sekolah

ouch!!  kaki kenak duri;)







lepas menunaikan kewajipan dan kerja, duduk berloyar dengan ustaz S dan cekgu K yang merupakan orang kuat di sekolah ya..
agenda perbualan...


"sakit kepale jugak jaga budak kelas hujung, kelas F tu... "
............jangan sangka budak nakal tu tidak baik, tengok sekarang, ramai yang berjaya dan menjadi MANUSIA...tak sangka betul..."

"pelajar yang paling kami ingat sekali adalah pelajar yang nakal.. (da sigek nama disebut batch aku) dalam kelas tido tido... malas pergi surau....
sekrang, jadi cekgu dah............"ketawa~~














PELANGI: best nya bau sekolah.. ustaz S, siyes aku masih ingat ustaz pernah tangkap aku sebab sesuatu yang very stupid~ sebab ya lah ustaz ingat lalu dengan aku... haha. dan sekarang kami berloyar macam kawan...:)
selamat malam..
terima kasih kenangan
10.05 pm


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wahhh..cemelnyew chekgu..;p

Norma Jean berkata...

aku tauk sapa d mention ya. ustaz S ngan Cekgu K ya. kak ya student tido tido malas g suro then dh jadi cekgu ya. AHHAHAHHA. dem!~ skuyah yang indah

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...