9 Mei 2012

ya, saya sudah berubah

oh hai assalammualaikum... 5 bulan youuuu... 5 bulan lebeh sik dulik dengan Pelangi Mentari Official Blog! sori sayanggg.. aku menduakan muu... =p sehingga kan aku boleh terfikir mok tutup blog tok. oh kejam. bila aek dah minum, tin dibuang. kan bagus kalau recyle kan. dan aku fikir2, di ctok lah kehidupan aku bermula. dari post2 kebudak budakan sapey ke tahap dewasa. ya lah pelangi mentari. manusia berubah....kan. 

ok ok ok ok. 

aku update. ye lah kan, ne lah tauk.. ada stalker yang tertggu2 aku punya perkembangan terkini. (terasa mintak puji)  mok cakap, sekarang aku dah berumur 24 tahun. emmm.. ada 48 hari gik mok umur 25 tahun. (wow. usia kemuncak) dan berasa sangat bahagia...  bahagia. kamek ulang BAHAGIA Terima Kasih ALLAH.=) di atas kesihatan diri, dan keluarga dan kebahagian dari kawan-kawan (exp.mr rainbow), rezeki dikurniakan, walau sikit, tapi cukup. syukur alhamdulillah.




okeh. ya jak! 

 gmbr paling last kalik aku tangkap. ya pun dah basik. bulan februari rya. time perform masa majlis bla bla bla bla perasan lah ya. heeeee. jarang gilak mok bergambar kinek tok. kemere pun dah sikmok tengok aku. berubah kan? sik macam dolok. nang sik misssss sehari ya mok bergambar. ku asa, sama ya jak muka dalam banyak2 sneppp... hahaha.

*mr rainbow pun!*




lastly,
Bila kamu mati,
matahari tetap terbit dan terbenam,
tanda kerdilnya kamu di alam ini - hilal asyraf (langitilahi)

Tiada ulasan:

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...