17 Mei 2012

aku merepek merepak merapu pun ada orang bayar

hai 


 new look ha? >_< *polah muka kiut*

terima kasih alot kepada adik Nabeel Fikree yang rajin dan kretip hias2, ubah2 blog tok act, lamak dah aku inginkan blog tok yang kemas, kemas, kemas, dan kemas. masalah nya polah ya lah sik pandey.. (sik rajin)


 oh ya, sempena muka baru blog tok, aku mok ngeso sikit lah ngan torang.. hihihihh. tauk sik, sejak tahun 2009, aku ada lah letak iklan nuffnang (google kalau sik tauk) kat blog tok, dan baru lahh bulan mac 2012 aku dapat tebus bayara sidak nya. o yeah... lumayan sich! ;) segelumit perasaan bangga ya ada lah meresap ke dalam jiwa. Bayang kan, torang merepek merepak dalam tok, orang boleh bagi duit.. nak ka hebat ya.. cne mok carik?=p bukan omong kosong. no money no talk.hahahaha 

thanks kepada rakan blogger aku, si tamuk, seorang jutawan internet yang menjana pendapatan lumayan setiap bulan dari iklan kat blog blog blog blog website website nya. jeles tau! sebab nya dah dapt beli HTC!!! 

 fyi, ramai yang ada blog2, website2, mendapat pendapatan lumayan oo... lebeh2 gik website gosip pasal artis.. ishh... nang hot lah benda ya. sedangkan, semua  info2 dalam web2 ya, copy paste jak dari forum2, or web2 lain.. nang senang cari duit kan? yang penting usaha dan rajin! yeahh... HUKUM ALAM.

okeh. ya sikit sebanyak pasal menjana pendapatan dan aku ingin buktikan!!






aku kaya!! yahooooo! dapat cek!!! yahhoooo! aku dah cash kan cek tok semalam, dan tengah fikir mau beli apa.. lalalalalaalalala



k bai

eboh jerak singgah sitok keh!! dan klik iklan yang bergerak2 di tepi ya, kaco jak bah :P




salam sayang


Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...