19 Julai 2011

berbisik, tapi harap kamu mendengarnya :')

assallammualaikum..
apa kabar kawan-kawan kamek? aihh.. lamak dah sik update. ada carik sik?
yer..sa glemer... banyak juak benda mok share, tapi, aku malas... kebizian dan kepura puraan bizi telah mengundang sarang labah2 hinggap di jendela blog aku. adoi.

tauk sik... sik lamak gik posa... posa dah ganti lom?? ganti2... kelak tetiba mati esok lusak pa jadi. ada orang mok ganti k kita?? mana2 yang sik dapat lalu posa ya, nang uzur ya, plis.. bayar fidyah. kalau time tok fidyah RM1.30 sehari.. ikut kadar zakat fitrah semasa la... bes4 posa akan datang la. ya khas k ORANG YANG SIK PAT LALU POSA. cth, IBU MENYUSUKAN ANAK, ORANG TUA uzur.. dan sakit kronik. ya info sedikit lah.

lepas ya nak, aku mok cakap.. aku teringat mee jawa kat kede makan marudik ya.. pehh.. sedap oooo... selamak 3 hari aku di cya, bekpes mee jawa jak2... mabok mee jawa dah aku. fweee~


aku masih ingat kata-kata kawan aku yang dah berlaki sorang tok.
"sekda hal aku sik pat makan mee jawa, sebab laki aku lebih sedap dari mee jawa..."
 EH??



lepas ya nak... aku mok cakap, tadik aku pegi STAGE, paksen miri. yer. aok...stage..... sepa sik kenal jenama make up yang terkenal ntah pa ka benda ya... pegi dengan officemate aku. aku saran kan lah, kalau mok pergi cya, pakey cantek2 dan JANGAN MAKE UP muka ya. biar kan kedak muka mayatt... bikos, kat cya macam2 tester yang menunggu muka torang. serius wa cakap lu... boleh tes.. p ingat, meli BELI pas ya.. hahahaha.  aku tek try eye liner, eye shadow, blusher, compact powder..lipstik.. pehh... nang muka orang kampung jadi muka orang bandar bah...  haha.


tapi, ustaz tempat ku keja ya padah,
 "kitak lebih cantek kalau sik pakey makup, natural beauty.."

yerrrr.... nsb bait laki orang. mun ndak...........................................

(ok guro jak) :D


lepas torang make up tester ya, jangan malu jangan segannnnnn... mintak kebenaran orang stage ya mok bergambar kat mini studio cya... jangan maluu..  nang k bergambar bah cyaaa... aku tek semadi sik mbak henpon, mun ndak...... banyak ku snep2222222222 area cya tek.. tok pun henpon pinjam. IPHONE 5 aku tinggal kat ofis bah.. (k sik perlu ngeso, dan my dear C6 aku pasti kecik ati mun dgr ayat ku tok) :D




ishh.. ada ndah peminat mok bergambar. k TERPAKSA.
masuk stage pakai selipar jepon..???
hello??




dan balik dengan bawak plastik merah, dan ada label stage. sik mok letak dalam beg. ok. sik perlu padah kenapa. hahaha



(hakikat, kat stage sebenar nya ada promotion.. sila la bertandang... prinsip aku, 
cantek jangan sorang2...;)




k lahh.. ya jak lahh..ehh.. sigek gik... yer... aku tek TER join lah nak main2 like2 gambar.. hihihi.  ada page yang berjual VCO tok.. aku nang sokong lah orang makan VCO, ne ndak sebab aku pun jual VCO.. hahaha. dan aku pun pengguna VCO juak.. ingat sik entry aku pasal http://suenour.blogspot.com/2011/04/produk-vco-boleh-buat-anda-makin-cantek.html? aku promote ya... sepa2 mok order ngan aku terus pun boleh...



so, sila lah LIKE PAGE 



mun mok order, sila la ke cya. tok mak kepada VCO area Miri Bintulu;) buka VCO jak, banyak gik macam dak collegen pun ada... 


TAMBAHAN: sila la tengok album 





LIKE LAH K?


bak kata PELANGI MENTARI TEK NAK..

"MAKE UP? hanya mengelirukan pihak lawan.. "



Tiada ulasan:

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...