11 April 2011

plek tapi benar part 2

hai~
assalammualaikum

siri entry pelik tapi benar part 2
(biasa la sekda modal mok update blog nang camtok.. )


okeh~

GAMBAR PERTAMA





credit pic tok epa
plek sebab: ne satu bini CM tok?? hahaha.
 berani bah nya!! jeles i tau~ gmbr berlanggar pipi!!
menci2
siyes datin sangat cantek!!


GAMBAR KE-2




pic credit to: UTUSAN BORNEO hari AHAD
plek sebab: aku rasa glemer. ahahaha. siyes yang hujung ya aku! *sambil angkat kening*
kali ke 103 kali aku masok news:)


GAMBAR KE -3


(sila klik pada gmbr untuk proses tumbesaran)

pic credit to: pelangi ler
plek sebab: ada juak orang sik betul lam dunia tok. gara2 sik mok kenak saman, merayu2 ndak tulis note berbaur belas kasihan dan gediks! 
dan ditambah lagik letak gambar. oh my gosh! publisiti murahan!
 siyes aku saksi! idea bersama. hahahah

DAN PALING MENAKJUBKAN,
SIYES SIK KENAK SAMAN
so, tips, leh letak gambar yang menggoda, dan note camya keh~ 
INSYAALLAH:)


GAMBAR ke 4


plek sebab: cuba teka berapa umur kami.
yang hujung ya dah tauk dah nang orang tua. hahahah



GAMBAR ke 5



plek sebab: ntah. aku rasa plek. camya ka gadis umur 24??
time masak megi di pagi hari. gara2 tertauk muka masok news, megi jadi kembang~ hahah


GAMBAR ke 6


plek sebab: santek:)





PELANGI:emmm.. plis pelangi, jangan syok sendiri~! 




Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...