16 April 2011

nota cinta buat abang tambi ♥ ♥ ♥

suatu pagi...
hari yang cerah lagi hensem
kelamaan tidak menghadap roti canai membuat kami berempat teringin ke sana
ya
ke sana
nescafe tarik jadi pilihan ku
dan semestinya
roti kosong



sungguh enak dan nikmat
ermmmmmm;)
makanan tambahan, isi kari ayam


tiba-tiba..
jauh disudut roti,
aku terlihat sesuatu
sesuatu yang tidak dijangka

oh tidak
aku tidak percaya
sesuatu
sesuatu
kecil tapi bermakna



sesuatu!!
ya ada sesuatu

*ketawa*
(bercampur geli)

dan memaksa aku menghantar

SEBUAH NOTA CINTA

yang ikhlas dari lubuk hati, a.k.a bottom of my hat

ku selitkan nota cinta dicelah tempat kejadian



jauh dilubuk hati aku ingin mengatakan...

serius aku letak



Pelangi: kita manusia biasa, tidak lari dari kesalahan... tapi roti abg tambi memang sedap!! kedai itu tetap menjadi pilihan. bulu mana yang tak jatuh.
dan di sini lah tempat cerita kedai kopi, tempat meluahkan segalanya..
ya, SEGALANYA (:


i'm loving it

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...