13 Januari 2011

macam cerita marry me mary?

hai~ aku tengah menaip blog dan disambil menengok cerita "Marry me Marry" 





korea. ada 16 episod. n aku rasa dah seminggu ku tengok cerita tok lam laptop dan sik kan kasi habis! cerita pasal sorang girl kawen ngan 2 laki. sorang kawen kontrak sorang kawen tipu. 


cerita tok best ukan nya apa, setegal lelaki jambu yang cantek tok lah~ la la la~ aw~




walaupOn cantek, tapi tetap hensem. sora pun cantek oo~ cerita tok banyak lagu. suka.  mengisahkan kisah cinta seorang penyanyi rock hindi band. aw~ cool. sayang mok abis kan cerita tok. sangat sweet!!!

dan situasi aku kinek tok macam lam gambar tok~. la la la~




(tapi bukan berbentuk orang)

siang tadik aku receive sigek surat yang polah muka aku

camtok!




e.... terkejut. boh padah orang lok!


dan tiba-tiba aku rasa muka aku camtok!





sampey kinek tok. walaupOn tengah tetak-tetak tengok marry me mary episod 12


dan harap aku polah keputusan dan muka aku akan jadi cam tok sepanjang hayat. AMIN...






Ya Allah, saya memohonkan pilihan menurut pengetahuanMu dan memohonkan penetapan dengan kesuasaanMu juga saya memohonkan kurniaMu yang besar, sebab sesungguhnya Engkaulah yang Maha Mengetahui dan saya tidak mengetahui apa-apa. Engkau Maha Mengetahui segala yang ghaib. Ya Allah, jikalau di dalam ilmuMu bahawa urusan saya ini........baik untukku dalam agamaku, kehidupanku serta akibat urusanku, maka takdirkanlah untukku dan mudahkanlah serta berikanlah berkah kepadaku di dalamnya. Sebaliknya jikala di dalam ilmumu bahawa urusan ini buruk untukku, dalam agamaku, kehidupan serta akibat urusanku, maka jauhkanlah hal itu daripadaku dan jauhkanlah aku daripadanya serta takdirkanlah untukku yang baik-baik saja dimana saja adanya, kemudian puaskanlah hatiku dengan takdirMu itu.."


*sambung makan roti john sambil tengok cita korea! *


dan


teringat kisah marek, dikala sesat.orang tua misteri tepi hutan ya cakap;
"BOLEH JALAN SIA,TP TOKRANK sik KAN PULANG2"....


3 gadis ter gamam. sambil tetak sekali dengan nebes! 
(kisah benar)

4 ulasan:

Epa Maza berkata...

gila ka pa?.. hahhaha.. dh rasa dirik mary.. hahahah.. bencikku~!!!

pelangi mentari berkata...

jeles!!!

AisyahSss... berkata...

Waa mok ngga juak! mek suka juak ngga pelakon lelaki yaa..since nya belakon dlm ceta you're beautiful gik..like2! haha...

ahmad endo berkata...

tamuk!!..suma reaksi muka ktk kmk suka n berkenan....wiwit...hehehe

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...