19 Januari 2011

9 jan dah lepas!

hai. sedikit terkejut. siyes. bukan terkejut sebab Jang Geun Suk komen fb aku. aku terkejut sebab aku lupak birthday page tok! 


PELANGI MENTARI official web~

mun sik tengok si peminat pink ya si YANN, sampey burok blog aku tok pun aku sik wish.. 
mok wish juak kat blog YANN,
 happy birthday!!:)
walaupOn belog baruk setahun,
 tapi macam pro bah! i sapot u lahh~ ;)

aha..mun dikenang balit, aku polah belog sebab terpengaruh dan boring. memang sungguh complicated polah blog. ne ngato tulang-tulang nya gik, ngato html gik.. n paling penting ngato cerita. ya peranan yang paling penting. aku sukati jak cerita apa aku mok cerita. sampe ternganggak cdak blogger melaya baca blog aku. ne ndak, sik paham kata aku. xpe.. belajar... aku ada juak mok coba tulis dalam bm. adoh! sik pat! macam bukan diriku.. wawawawa.

::sejarah blog::

ditubuhkan pada 09 januari 2009, 
09 januari 2010
09 januari 2011

wow

duhal 3 tahun.. aku ingat 2 tahun. 
nang sik pande mengira lahh..
hoyey!!
mok bagi adiah pa o ngan blog? aha.. 
mok bagi header baru lahh! or templete baru?
insyaallah dalam minggu depan PM bagi k~
bai

pelangi: sangat bosan~! aku rasa aku syok sendirik la lam tok-_-

2 ulasan:

Yann berkata...

bah2. makceh wish bday blog kmk. hihi.
happy belated bday juak utk blog ktk deng. hehe. :)

ahmad endo berkata...

tamuk!!....belated bestday wak ngan blog ktk tuk....ari2 kmk baca oi...sayang punya pasal bah...hehehe

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...