21 Februari 2011

senyum, sik perlu kata apa-apa.misteri sudu dirumah hilang.entry pasal kawen.best shot.lawas.laen macam HANTU.


*sik tauk nak kah tajuk apa, boleh pilih tajuk yang disukai*


9.40 pm
laen tenet macam HANTU!! buat mud aku bercelaru dan berkecamuk

isnin
miri
baru jak balik dari lawas
kampung halaman yang cantek dan mendamaikan
aku rasa dah setahun lebeh aku sik balit lawas.. banyak yang dah berubah. jalan raya sana sini
pokok kelapa habis ber tebangan 
membangun dah kampung..
tapi yang paling sik best sik pat nait bot gik dah sebab semua dah ada jalan raya.
 kekampungan semakin pudar~
 kazen2 aku pun semua dah mengembung. cam kiut jak upa cdak pegnen anak pertama. rondok ati kata orang.
kedatangan dari miri semata-mata lawat kazen kawen suatu alasan yang perlu untuk aku sekali sekali ke kampung
datang pakai belon a.k.a kapal terbang
siyes nyesal pakai belon~ mun pakey keta, pat la ku jalan ke cne2. tapi mok ingat. mun pakey keta dari miri ke lawas, sampe ndak ka aku haha. (fobia pernah sesat sampey ke Bandar Seri Begawan)
sik pat aku nk ngerayo. kerja aku kat kpg, tido makan jak. rehat aku terlebih pulak.

btw~
entri khas pengantin 
setinggi-tinggi tahniah dan selamat dah semua untuk kazen ku.
awang fauzi dan kak shella
sweet glak2 bini nya... sa nak makan. suka tengok. peramah. bercakap pun senyum.
 nang muka senyum:)


tengok.. sepadan kan?? so suiiittt...:)



opps.. jangan tengok!! ;)






sepOrting:D
 ngan semua kazen-kazen


candid~ amit ku nampak comel makan lolly pOp;)




emm

muka cam boring
thanks abang aji:)

k. sik perlu cakap apa-apa
*redha jak*


pic oleh aku. dan bukan kemera deselar.:) 
aku pun pande ambik gambar curik lah bang! :)



*bukan kemere deselar*
aku nampak childish dan inesen



PICTURE CREDIT TO:

leh like page berkenaan untuk cuci mata


group forografer paling glemer di limbang dan sewaktu dengan nya, i think:)
sepa-sepa mok kawen, boleh panggil cdak lah~
tapi hati-hati. cdak suka ambik gambar curik! 

"candid is the best shot!!" 
kan?


tengok, pengantin bagi Ibu Jari? 


k last
macam biasa
tuan punya rumah mok bagi senyuman 'boring'


time kat epot. tunggu bilun

last lagik
pegi marrybrown
dapat pen~:)







PELANGI: dapat kawan baru..ye ye;)



1 ulasan:

asielah_eyla berkata...

senyum~~ tak perlu kata apa2..
kacak.candid.heheheh...nok gmbr nya kat pelamin sorg2 ney tuju putera nya???hahhaha

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...