1 Februari 2011

hari pertama yang hensem -day 1

day 1 : your favorite song


emm. dah dekat setengah aku pk, aku suka lagu apa.. sebab aku suka sesuatu lagu ikut musim.. kadang aku suka lagu indon, kadang aku suka lagu korea, kadang aku suka lagu nasyid, kadang aku suka lagu orang lamak..p ikut musim lah nak.. aku tengah geram ngan orang, so aku minat lagu tok.. selamat terhibur:) lagu yang boleh buat torang senyum macam kambing~ :)


Lirik Lagu Geram – Black Dog Bone



Geram jangan engkau geram ( geram geram )
Geram bermacam ragam ( bermacam ragam )
Kerana suka kerana marah
Janganlah kau geram
( 2X )

Bila kau melihat gadis yang cantik
Engkau pun cuba menggoda
Tetapi jikalau dia tak layan
Tentulah engkau geram ( em geram )

Kalau ada orang sakitkan hati
Tentulah kau jadi marah

Tetapi tak usah kau geram ( em geram )
Kau geram ( em geram ) ( 2X )

Apalah gunanya kau geram
Lebih baik diam diam
( ulang dari mula )




pelangi: *dengar lagu smbil tetak* hahaha.
selamat malam

Tiada ulasan:

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...