5 Februari 2011

day 4 : your favorite photograph of your best friend


hari ke 4
day 4 : your favorite photograph of your best friend








::BEST FRIEND::
bagi aku, erti bes fren ialah kawan yang best!
aku banyak kawan yang best!
sebab sidak best lah aku kawan ngan sidak
lantaran itu, aku ada banyak fav photo bersama dengan BEST FRIEND aku..:)

kamon~tengok! 




okeh~ gambar di atas dirujuk. aku suka gambar ya. gambar ya masa aku dan kawan2 time form 1 or 2.. p ku sa form 1 la. tok la kawan2 aku 5 tahun bersama di asrama sampey kinek tok. suka gambar ya sebab nang muka HOMESICK^^.


dan aku masih sik pat ingat sepa amik gambar tok.p yang pasti pakey kemere kodak fuji.heee. sungguh antik.




gambar di atas dirujuk. ham, hana, aku, baby
best frend time 3 tahun blajar kat poli. suka gambar tok sebab tok lah gambar hari kemenangan mekorg. yer.. tapi ya lah hari, dan gambar terakhir mekorang bersama. masing-masing bawak haluan masing-masing.
bila la pat jumpa gik geng?:(



gambar time reuniOn kecik2 kat tanjung lubang.. 06 Dis 2009.
 gambar 2 tahun yang lepas. 

semua cdak nang best. sebab ya aku padah best frewn.

aku suka gambar tok sebab nya nampak hapening. 

cuba tekak aku yang ne satu?;) oh zaman jahel....

hai~ bila gik mok polah reuniOn?^^.







lastly~ office best friend:) epa, lin, su..
suka gambar tok sebab aku nampak ayu kat ctok?
yer.. ada tanda soal kat hujung. 


Dan kalau kita nak dapat kawan baik yang baik, kita mesti lebih dahulu menjadi seorang kawan yang baik kepada kawan baik kita. minat pada benda yang sama,  kongsi benda yang lucu, kongsi air yang sama, benci kepada org yg sama, tidak minat kpd lelaki yg sama,  dan bestfrend akan sedarkan kita yang separuh sedar tentang ke eksenan, keburukan, dan kecacatan apa yang sik kenak dengan kita.


tegur ada taik mata kat mata
tegur muka kita hari ya macam antu
tegur popo sik serata
tegur cili lekat kat gigi


XXXXXXX





Dan semoga kita menjadi kawan baik yang baik. 




pelangi: hakikat nya, best friend boleh ka bertukar-tukar ikut masa dan tempat. kan? kan? 

Tiada ulasan:

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...