12 Februari 2011

day 7 : your dream wedding





hari ke 7

30 THINGS IN 30 DAYS CHALLENGE!


DREAM WEDDING~

oh kawen-kawen
macam best

OK. kalau mok cerita, memang banyak angan-angan aku kalau mo kawen tok. sebab kawen hanya sekali.
(mudahan sekali jak.hahah)

tapi ya lah, angan-angan pelangi
hanya nampak cantek untuk diangankan 
tapi sik dapat di sentuh sebab tinggi
kecuali terbang macam layang-layang

kalau aku kawen, aku mok kawen kat tepi pantey
pandey2 lah setting masa. ambik masa time bukan musim hujan dan ribut petir
time ya lah sesuai.

mok camtok


PIC:PAKCIK GOOGLE




kalau mok ada pelamin, mok camtok

*sengeh-sengeh*



PIC:PAKCIK GOOGLE





masa ya, angin bertiup sepoi-sepoi bahasa
piuwwww~
tetamu yang datang pun sik perlu berkipas-kipas

kompang? 
em.. boleh la... 
ada ckit adat-adat melayu
lepas ya, ada lagu sikit, aku nyanyi buat suami tercinta. 
awww~
sangat cali
ujong hujan hari. palis2 alu tsunami datang..:O

emm.. part makanan, aku dah fikir dah
berdasarkan pengalaman aku lah..
better sedia nak tapau jak la.. 




PIC:PAKCIK GOOGLE


sebab apa, pengalaman aku, aku paling sik suka makan berebut time agak orang kawen. 

pic : pakcik google



dan aku kesian ngan mak cik pakcik orang tua datang, lelah gik berebut. ne gik nak mak mak nak berembak anak susah nak makan... kesian. 

agik pun, kalau nak makan tepi pantey pun kenak juak nyedia meja GIK. adoh. besar blanja. bengkrap laki ku. hahah

tambahan pulak, ne juak sempat nak makan mun dah leka nak bergambar-gambar, bait pas bergambar-gambar, balit rumah makan dengan aman nya.. :)

kepuasan tetamu adalah menjadi keutamaan pengantin


akhir kata


sik mok jadi andartu! :)

SELAMAT PENGANTIN BARU 


*malu-malu macam penganten baru*









pelangi: pantai memang mendamaikan. biar pun ombak memecah pantai....
(macam lagu jak?)
hahah











Tiada ulasan:

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...