2 Ogos 2010

first love

(cam biasa, gambar tiada kaitan.hanya hiasan semata2 dan mulut2..dan yg pasti itu bukan aku:P)


cinta pertama
aku benci jadi jiwang
bukan nak cakap jiwang
sebab aku bukan jiwang
kalau setakat white rose?
bunga tetap bunga
tak kan boleh jadi daun
kalau hujan itu air
pelangi itu warna

mentari itu panas
tak kan adapat mejiwangkan aku
sebab aku bukan jiwang

aku menaip guna jari
bukan guna mulut
yang tertaip adalah ikut suka aku
sebab ini aku punya belog
dan kamu pasti menyesal membaca entry ini
yang bukan sahaja merepek
merapu
dan mintak puji
bukan kerana aku bOsan

tetapi hendak mengesO lagu dalam belog sahaja
"INSTRUMENT, FIRST LOVE.."
 i like..;)
ENJOY!!

p/s: jangan menyesal baca belog ini. kerana tiada yang menarik
terima kasih



(tak sengaja upload.hnya hiasan dunia)









Tiada ulasan:

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...