8 Oktober 2011

bini-bini ku gangster (preview)

oh hai~ malas nak intro sebab hari sabtu memang tetap sabtu, dan sik kan jadi hari isnin..

oh ya, semalam aku TERlayan cerita BINI BINI KU GANGSTER.



wa mau cakap sama lu a, cerita ya nang gojes! best! superb! fantastik... kalo u orang beli dvd RM6 pun sik rugi, or mok dowload? okeh. sila kan.. aku dah... hihihih. kakak aku donlod. oh ya, sekrang aku dah sik mok donlod pa2 gik pakey pc aku.. cukuplah dah 2 kali rosak dalam masa 2 bulan.


ew~ tragis.

ok. jum dowload ni-biniku-gangster-2011-ppvrip-avimkv.html">CTOK
(copy link, go to adress, dan boleh extract (yang ada zip or rar.) dan sila guna guna join HJ SPLIT (yang ada 001) . selamat mencube!

sebab apa aku padah cerita tok best? memang lah ekot cerita korea ya, my wife is gangster,



tapi, apa lah salah ekot.. asalkan mejadi. dalam cerita tok, si liyana Samsudin ya, nang berlawan macam real.. aku sedikit kagum di cya.. fuyo aku cakap. tapi mok tengok, si Intan Ladyana ya, dah lah kurus, sik ngam lalu jadi gangster.. ew~

ctok aku mok menghangatkan keinginan torang supaya tengok cerita tok. ini trailer nya





apa-apa pun. cerita tok best. lucu.. sepa2 ada masalah susah mok tetak, sila lah...:D


Pelangi: sik sabar suruh kakak ku donlod cerita NASI LEMAK 2.0 aw~ biar com ofis nya jadi mangsa rompakan.. hahah. bai~


1 ulasan:

sepa berkata...

ilek2 ctok lok eh

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...