6 November 2010

aku terkilan...

hai... assalammualaikumm sayang2 semua...
ktk orang apa kabar? harap sehat ho... hari hujan jangan main ujan k...
aku sehat... sedikit letih... hari sabtu kerja ndah.. p kerja main2.. pa dipikiran? sekpa.. jangan dipikiran. tapi aku gik etok la kejadian time aku kerja tek..ahh.. mls aku pk. pa yang aku dapat simpulkan, selamak aku kerja di organisasi tok, aku dapat tauk bah muka orang banyak utang gne, muka orang kedekut gne, muka orang ikhlas gne, muka orang sik ikhlas gne..macam2 bah muka...memang susah nak bawak orang beli produk yang sik nampak. tapi semestinya untuk saham diakhirat.... tapi yang pasti, setiap apa yang kita laku kan mesti ikhlas dan ikut niat yang betul supaya diredhai oleh Allah..supaya hidup berkat. orang nak mbak ke jalan yang berkat pun sidak sikmok.. pa mok jadi cdak nya ya..waima kerja gaji kecik, tapi perlu bersyukur dengan rezeki yang Allah bagi bah. rtok kita senang, sik tauk esok lusak giliran kita... cey, berceramah la pulak!  hahahah~ bai. ya jak.!! 


 malam tadik tangga cerita I HATE LUV STORY... hindi muvi. best la juak ckit.. cerita pasal org sik cayak cinta, last kalik merana kerana cinta.. p happy ending... bored... 



warna pelangi: puple tua- terkilan

2 ulasan:

AinnalinaRamdzan berkata...

O deng... iboh piluk glak ati ktk ya....Chillax k

pelangi mentari berkata...

hahaha.. sik lah piluk.. merepak jk deng..;)

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...