28 Jun 2010

to marudi~

hari tok hari isnin.. aku dah ter skip dah entry aku rya yang sepatutnya aku post be4 cerita tok.. ntah, da prob ndah tem aku nk upload gmbr..last2..mls aku gik..huhu..bia la nya burOk dalam draft ya...malu juak aku nk post cerita ya..hhihihiii... masOk hari tok, dah hari ke3 aku traveling~ wawa.. letihnya bukan main letih, tapi duit2..hahah.. keja2.. mesti ikhlas.. agar semua nya jelas~

hari tok tek aku pegi marudi.. emm..mun sik silap ku aku pernah cerita pasal bandar marudi.. leh klik CTOK la... ya part 1, mun part 2, leh klik CTOK.. tapi aku belum sow gik perjalanan ke cya. kalau pakey darat, makan masa sejam lebeh ckit lah berbanding 3 jam pakey express.. nang kenyang masa ya, makan 3 jam bh~ dah sik selesa.. eeee~ ada boyak..:p

 tok lah pemandangan sepanjang perjalanan tadik..walaupun catek dipandang, tetapi yang merasai kesan jln yang berbukit bukit dan berbatu2 ya lah aku.. sakit2 badan aihh~..waaa~ p mujur sik mabOk2.. coz tok second time jln pake jln tok... perjalanan nang venture tapi menarik.. dan jugak berbahaya.. lkebetulan cuaca pun ok, panas, dan jala pun sik licin...ahamdulillah aku selamat pergi dan smpe.. dan dapat merasai hidup yang indah tok..














akhir kata.
muka ku senyum...tapi
:(


Tiada ulasan:

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...