14 Februari 2010

Pelangi Mentari


TOP 100 WANITA FB BEN~

selepas smggu soalan diberikan dan aku berjaya menjawab nya...hahahah (geli hati)
ntah la sama da aku menjawab soalan itu atau tidak. soalan yang berbunyi...

Soalan untuk peserta - peserta TOP 100 WANITA FB BEN ASHAARI : -

SOALAN NO 1 : TIDAK MELEBIHI 100 PATAH PERKATAAN ,
SILA PERKENALKAN DIRI ANDA DENGAN SEJUJURNYA DAN APAKAH KEISIMEWAAN DIRI ANDA .
SILA GAMBARKAN DIRI ANDA . ANDA BOLEH MENCARI GAMBAR DI DALAM INTERNET BAGI MENGAMBARKAN KEISTIMEWAAN ANDA ITU . CONTOH , JIKA ANDA SEORANG YANG PANDAI MEMASAK , CARI GAMBAR YANG BOLEH MENGAMBARKAN ANDA SEORANG YANG PANDAI MEMASAK. GUNAKAN DAYA KREATIVITI DAN IMAGINASI ANDA.. TIDAK DIBENARKAN MENGGUNAKAN GAMBAR MANUSIA TERANGKAN KENAPA ANDA PILIH GAMBAR TERSEBUT JAWAPAN ADALAH MENGIKUT PEMAHAMAN ANDA MENGENAI SOALAN YANG DIBERIKAN
. .

aha.... dan jawapan ku...

aku PELANGI MENTARI tidak bermakna aku tidak suka namaku Suhana. Pelangi, aku dapat gambar kan diriku indah penuh dengan warna warni kehidupan. Gambaran hari-hari kita yang sering bertukar-tukar warna baju.Tidak selamanya kita memakai baju putih atau hitam, dan tidak selamanya tv memaparkan paparan hitam putih kecuali cerita P.Ramlee. dan menyingkap maksud 7 warna, aku teringat lagu pelangi semasa tadika, dan teringat cerita JJ THE JET PLAN pagi tadi.

MENTARI sentiasa menyinari alam. Aku ingin menjadi seperti Mentari sentiasa menerangkan bumi dikala siang dan mengeringkan baju dikala basah dan mewujudkan ikan masin. Namun, tidak semua sukakan MENTARI. Kepanasan MENTARI mengundang kepada penggunaan payung, kipas, aircond, dan air. Lumrah hidup. Orang mengharapkan hujan, namun, hujan berpanjangan, orang akan harapkan MENTARI menyinari. Lumrah hidup.





AKU ISTIMEWA~
*KIUT* (ORANG CAKAP)
*PERAMAH*(SUKA MERAPU)
*NGEGEH* (DALAM MAKSUD 1 MALAYSIA: MENGADA-NGADA)
*CALI* (BAHASA SARAWAK TU= PELAWAK. tapi AKU BUKAN BADUT)
*SUARA KIUT MACAM KATUN* (SUARA KU SEPERTI DOREMON~ HUH MELAMPAU SUNGGUH~)

DAN LAST KALI, VOTE LAH PELANGI MENTARI..HEEE
KLIK LER CNI
PELANGI MENTARI


http://www.benashaari.com/2009/01/senarai-jawapan-peserta-1-5.html



Tiada ulasan:

Nurkilan Pelangi Nok latest !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...